Hej alla brevvänner!
Det var länge sen jag skrev ett inlägg här, jag tog en liten rast från bloggen men inte från postcrossing :)
Jag fick ganska många nya vykort, så jag tar upp bara dem som jag gillade mest dem senaste veckorna:
Vykort från Nora i Hong Kong :)
PL-1115920
Gabriela från Polen
Vykort från Edyta i Polen
Från Seo i Korea :)
En jättesöt kattflicka från Gosia i Polen :D
Tyskland DE-4504221


















No comments:
Post a Comment