Hej allihopa!
Igår var det Pokemondagen (den 28:nde Februari släpptes de första Pokemonspelen i Japan för 21 år sedan) och jag fick också väldigt lämpliga kort^^
Här nedan kan ni se mina nyaste vykort som sälja enbart via den japanska online butiken Pokemon Center.
Fick båda två av Michelle som bor i Japan tillsammans med sin kille :)
Förresten som ni kanske har märkt har bloggen bytt namn.
MailFromSweden.blogspot.se blev AniasVykort.blogspot.se
Lite kortare och mer personligt tycker jag^^

































