Nu fortsätter vi med höstens vykort :)
^Vykort från Stefen i Tyskland
Jag gillar hur glittrig detta vykort är samt så älskar jag de viktorianska teckningen
^Ett vykort från Magdalena i Nederländerna som jag glömde att visa i förra inlägg
Det var ett stort swap som jag genomförde med henne.
^Vykort från Dominika i Polen.
Stilliga katter är alltid härliga att se på <3
^Ett vykort från Shannon i USA
Jag var ganska förvånad att se Star Wars i anime version, vill fortfarande leta lite mer fakta om en sådan manga men jag är för lat för det xD
Älskar hennes stämpel, nu vill jag också ha en personiferad stämpel med mitt namn på xD
Charlie Brown frimärket är också jättegullig, önskar att vi i Sverige hade oftare märken medtecknade figurer så som Pippi osv :(
^Söta Jetoys från tan Boon i Malaysia
^Samt sist men inte minst (detta vykort är faktiskt störst av de alla jag visade) ett vykort från Doreen i Taiwan.
Jag älskar kort med antika kissar ocg den här gången fick jag två söta frimärke med Disney pixar karaktärer som gjorde mig extra glad :)
Och så är dekoreringen på högt nivå som vanligt med Doreen :)