Idag ska jag skicka iväg lite Disneyvykort.
Så ser de ut:
Alla är på väg till Hong Kong :)
Kl.23 på natten skrev jag också detta kort som ska till Taiwan :)
Jag har sammanlagt skickat 20 vykort under perioden 1-8 januari, inte illa om ni frågar mig, men det får bli stopp nu, och nu ska jag bara vänta på inkommande vykort till mig^^


No comments:
Post a Comment