Wednesday, January 13, 2016

Nya Disney och Terakoty

Igår kom det några nya vykort som jag väntade på.


Jag fick entligen min första vykort med Lejonkungen och min första vykort från Tjeckien :)

Detta vykort kommer från Kathy i Hong Kong.
Jag bara älskar hur glittrig är Maries rosett.
Detta vykort kunde vara skickad från Frankrike med tanken på Paris känslan som kortet har :)

Ett nytt Terakot från Paulina i Polen.
Eller, kanske inte exakt nytt, men med tanken på att min dotter lyckades få tag i samma vykort jag hade innan och rev det, var det lika bra att bara leta upp någon med samma vykort och bara swappa,haha! 
Lika bra det då det är sällan jag får vykort med teckningar på som i det fallet :)

No comments:

Post a Comment