Monday, January 11, 2016

En födelsedagskisse från Polen

Idag har kommit ett vykort bara från Polen.
Det blev lite lustigt med det idag, eftersom först när brevbäraren kom med posten fanns det inga vykort till mig.
Det förvånade mig lite eftersom jag väntar ju massa vykort och det skulle vara konstigt om jag fick inte en enda idag.
Men några minuter senare kommer grannen med ett Terakoty vykort till mig.

Så här ser min födelsedags pojke som gick lite vilse idag^^



Vykorter kom från Edyta i Polen.
Jag älskar bara hur smutsigt katten är rund munnen efter att han ha ätit en bit muffinsen :)
Det är därför jag älskar Terakoty så mycket, dem ser realistiskt ut, men ändå så är dem roliga, och kan man läsa och förstå polska så är titlarna på alla vykort jätteroliga :)


No comments:

Post a Comment