Monday, January 11, 2016

Morgondagens utgående + nya skrivpennor

Så här ser morgondagens utgående vykort.
Bara ett tyvärr då jag har brist på pengar nu för att skicka fler kort, men lika bra att skicka ett per vecka eller max två då jag skrev så många kort förra veckan^^

Så här ser dekoreringen ut.
 Jag kör fortfarande på den eleganta disney prinsess stilen så länge jag har disney kort att skicka (två till har jag men först måste jag hitta villiga att swappa)

och här är en annan nyhet som kom idag med posten:
+
Min tidigare penna började att ta slut så jag köpte nya pennor som egentligen är för att teckna manga, men funkar utmärkt som svarta pennor för att skriva kort.
Jag föredrar att använda svart bläck istället för blå eller något annat.
Svart passar ju med allt och är mer stillig och klassisk än det blåa bläcket.

No comments:

Post a Comment