Brukar ni dekorera era vykort på något sätt?
Det gör jag, och det är det som jag gillar mest inom postcrossing.
Att kunna dekorera korten på sitt eget sätt och med washi tapes och stickers man gillar bäst.
Denna vecka har jag kommit fram med en ny vykortdekorering som jag tänker hålla mig till i några kommande swaps, då jag bara älskar det xD
En av mina vykort som gick till HK.
Som ni ser använde jag tvp washi tapes för att göra en hörna.
I hörnan klistrade jag en klistermärke med prinsessan Belle.
Det blev mycket washi tape som användes plus två klistermärken (jag använde en till när jag skrev klart meddelandet, men jag glömde att fotografera kortet igen), och vykortet ser inte alls ut som om jag använde för mycket av utsmyckningen.
Det ser rätt sterilt och elegant ut, och det tycker jag om.
Jag tycker om att komma på nya sätt att dekorera mina vykort och jag har bestämmd mig för att dela med er om mina nya ideer, samt layout jag redan använde. :)
Jag tycker att det blir en bra omväxling från alla dem inkommande korten jag visar upp.
Ha en bra söndagskväll!

No comments:
Post a Comment