Monday, January 18, 2016

Disney vykort från Hong Kong

Hej på er!
Här kommer dagens vykort (alla tre från Hong Kong faktiskt):

 Vykort från Kathy i Hong Kong.
Jag älskar Ariel. <3
Jag vet att det finns Rapunzel i samma serie som jag tänker få tag på någon gång i framtiden :D



 Två vykort från Nora som kommer också från Hong Kong.
Det är nu ganska ofta som jag swappar med Nora, men ja, jag älskar hennes HK Disneyland kort^^'

Här nedan kan ni se korten jag skickade i fredags
 Samt hur det såg ut på baksidan :)

No comments:

Post a Comment