Hej på er!
Här kommer dagens vykort (alla tre från Hong Kong faktiskt):
Vykort från Kathy i Hong Kong.
Jag älskar Ariel. <3
Jag vet att det finns Rapunzel i samma serie som jag tänker få tag på någon gång i framtiden :D
Två vykort från Nora som kommer också från Hong Kong.
Det är nu ganska ofta som jag swappar med Nora, men ja, jag älskar hennes HK Disneyland kort^^'
Här nedan kan ni se korten jag skickade i fredags
Samt hur det såg ut på baksidan :)








No comments:
Post a Comment