Det är väldigt sällan som jag är aktiv som en typisk postcrossare, det vill säga att jag använder postcrossing.com eller postcardunited.com.
Jag skickade ett par vykort via postcrossing sidan,men fick ingenting därifrån, samt så har jag skickad några via Postcard United och nu tänkte jag visa de som jag har fått under hösten därifrån.
Tur hade jag att det blev kattkort som kom, kanske inte illustrerade men lika fina^^
Ett gullig kattunge från Hong Kong :) Har svårt att se vad det står men jag antar att det är HKG-5037
Mitt första kort från Filippinerna- PHL-1542
Skulle aldrig tro att jag ska få ett kort från Japan via PU men här är den, JPN-1399 :)
Jag föredrar swaps i alla fall. Jag tycker om att ha kontroll över det som kommer i brevlådan och som pryder mina pärmar.
Det att Postnords höjde priser på utrikes porto gör inte saker bättre och jag slutar nog helt med att postcrossa och blir bara en vykort swappare bara. :/
Hur gör ni nu när portopriser har blivit dyrare?






No comments:
Post a Comment