Hej på er!
Jag tycker att det är jättesvårt att hitta några som har fina och licenserade Disney vykort att swappa med.
De finaste finns nog i Asien, särskilt i Taiwan,Singapore och Japan.
Jag lyckades byta kort med en tjej från den förstnämnda landet,Taiwan :)
Jag fick skicka ett Bamse kort och i retur fick jag denna fina Anna och Elsa kort av en tjej vid namn Wun Lin^^


No comments:
Post a Comment