Här kommer de övriga kattkorten som jag har fått under hösten :)
Ett Hello Kitty kort från Honey Cho från Malaysia :)
En väldigt fin handstil har hon måste jag säga
Kort från Andy från Tjekien, väldigt gullig dekorering, precis som jag vill ha det,haha!
Kort från Sarah Lim i Korea.
Sällan som jag hittar någon att swappa med i Korea faktiskt :)
Slutligen ett kort från Gia i Kina.
Det första frimärket er ganska intressant och gullig på samma gång :)








No comments:
Post a Comment