Tuesday, February 28, 2017

Pokemonvykort från Japan

Hej allihopa!

Igår var det Pokemondagen (den 28:nde Februari släpptes de första Pokemonspelen i Japan för 21 år sedan) och jag fick också väldigt lämpliga kort^^

Här nedan kan ni se mina nyaste vykort som sälja enbart via den japanska online butiken Pokemon Center.

Fick båda två av Michelle som bor i Japan tillsammans med sin kille :)





Förresten som ni kanske har märkt har bloggen bytt namn.
MailFromSweden.blogspot.se blev AniasVykort.blogspot.se

Lite kortare och mer personligt tycker jag^^

No comments:

Post a Comment