Thursday, August 27, 2015

Brev från Sverige och Japan

Hejsan!

I veckan fick jag två brev till: 
 Det ena är ett vykort från Sverige (helt oväntat. jag fick faktiskt tidigare ett vykort från henne också och så  vill  inte avsändaren  ge mig hennes adress, jag vill ju skicka någonting till henne också,haha! :))
 Älskar Petson och Findus och julteman på denna bild är så härlig.
Jag kan allvarligt inte vänta till december nu när man ska skicka till varandra julkort,haha!
 Det är faktiskt mitt andra Findus vykort nu, det första kommer också från Laila :)
 Detta brev är till min dotter faktiskt och det är ett sent födelsedagskort från Japan :)


Kortet spelar faktiskt Happy Birthday To You låten när man trycker på det, gulligt :)
Och så skönt med en svensk text på ett kort från Asien,hehe!


No comments:

Post a Comment