I fredags fick jag lite post men tyvärr hade inte tid att skriva ett inlägg tidigare.
Jag fick ett födelsedagskort till Nina från Polen och ett vykort från Finland.
Jag börjar med ett kort från Finland:
Detta fina vykort samt lite någonting att dricka fick jag av Miia :)
Miia har faktiskt också en postcrossing blogg, och Ni kan besöka henne här:
Tack Miia för ett litet present! Det var jättegott =^o^=
^ Ett födelsedagskort till min dotter
Och så fick jag ett vykort från Österrike från en penpal :) Detta var en liten överraskning :)







No comments:
Post a Comment