Tuesday, August 4, 2015

Utgående brev samt ny mapp

Hejsan!
Igår skickade jag 11 st. brev (10 st. som postcrossing brev och ett till familjen)
 Ni som väntar på post från mig håll utkik nu på era brevlådor ;)

 Igår kom det också en japansk mapp som ska bli hem till mina vykort.
 Skönheten och Odjuret är en av mina favorita Disney filmer :)
 Fint lackerad effekt :)
Den är jätte fin, men inte precis som jag hade hoppats. 
Sidoena sticker ut när dem är fyllda med alla mina vykort (även om jag har inte för många av de än)
Men så klart kommer den att användas :)

No comments:

Post a Comment