Idag blev det en verkligen härlig Ninapost :)
Lilltjejen fick yterligare ett födelsedagskort, den här gången från min kära vän, Salomea.
Hon skickade till oss ett födelsedagskort med sjöjungfrun Ariel :)
Kuvertet ser kanske inte så spännande ut men...
...för en Disneyäslkare som jag blev det en riktig skatt när jag öppnade det <3
Nina fick sina Frostkort och jag tog hand om det vackra födelsedagskortet :)
Några födelsedagshälskningar till min dotter...
Samt baksidan på kortet. :)
Ni kanske håller inte med mig, men när det gäller Disney födesledagskort så är Polen bättrepå dem än Sverige.
Har tittat på många Disneykort på leksaksaffärer förra helgen och inga var lika fina som detta :P
Förresten, det blev mycket Disneybrev på sistone, jag hoppas på att jag får brev med nytt tema snart xD




No comments:
Post a Comment