Usch, vädret är inget vidare idag. Det regnar hundar och katter ute.
Mysigt dock att få ett brev på en sån dag,och bara sätta sig och gå genom det <3
Här kan ni se dagens brev:
Både vykortet och brevet kom från MaryLee i USA. Hon var också den första att skicka post till mig (Ninas födelsedags kort,vykort samt två dollars).
Marylee berättade för mig om att hon såg AntMan med sin man och han hon tyckte om den filmen (synd att superhjältarna är inte min grej,hehe).
Hon berättar också om vädred i Florida, om deras årsdag samt om deras resa till Downtown Disney.
Jag som är en extrem Disneyfanatiker skulle vilja besöka de berömda Disneyparkerna!
Nå ja, skönt att få vykort därifrån i alla fall ;D
MaryLee berättar också om hennes knäoperation (stackaren) och jag och Nina fick till och med två gåvor i form av Disney dollars! :) Så snällt av henne!
Disney dollars är en valuta som används i Disneyparker. Det hade jag faktiskt inget kunskap om!
Man får lära sig mycket genom postcrossing :)
Jag förväntade mig inte att få höra från henne igen, men där ser man, här har jag ett till brev från henne. :)
Det är det som är så fatastikst med postcrossing, man kan få ett fint brev på en dålig dag.
Jag är så arg på mig att jag inte provade det tidigare <3




No comments:
Post a Comment