Idag blev det både mail till mig och Nina :)
Jag fick ett vackert namnsdag kort från min mormor <3
Jag måste komma ihåg att skicka ett namnsdagkort till min mormor också då jag har precis kollat när Marior har sitt dag i Polen och det är den 29:nde Juli. Hon får den säkert efter den dagen men det är tanken som räknas ju,haha!
Nina däremot fick ett härligt födelsedags brev med lite Disneyböcker samt en Mimmiflagga
Böckerna handlar om Aristocats och Lady och Lufsen. Dessa blev min dotter väldigt nöjd med :)
Jag har varit för upptaget att skriva ett inlägg igår, men det blev ett litet mailday igår med.
Brev från UK,USA och Skottland
Nina fick detta kort från samma person som honn fick böckerna från :)
Kortet fick vi av Donna och Abbigail i UK
Deras fina önskningar <3
Detta kort fick vi av Andy och hans fru från Skottland
Älskar dimmensionen och glittrighten på detta kort <3
Önskningar från paret :)
Det var det för denna vecka, jag hoppas att jag har något att visa er på måndag nästa vecka :)












No comments:
Post a Comment