Hej alla!
Idag fick jag mitt första brev från USA :)
Tja, det var kanske inte till mig men till min dotter som fyller 2 år i Augusti ;)
Jag beatämde mig för ett ganska stort projekt.
Nämligen vill jag samla in så många födelsedagskort från olika delar av världen som möjligt. :)
Det finns redan lite folk som ska skickar oss ett kort, och det är med de kort som jag tänker börja att blogga om.
Dagens brev kom från ett mycket snällt par:


No comments:
Post a Comment