Monday, July 13, 2015

Första brev- USA

Hej alla!
Idag fick jag mitt första brev från USA  :)
Tja, det var kanske inte till mig men till min dotter som fyller 2 år i Augusti ;)
Jag beatämde mig för ett ganska stort projekt.
Nämligen vill jag samla in så många födelsedagskort från olika delar av världen som möjligt. :)
Det finns redan lite folk som ska skickar oss ett kort, och det är med de kort som jag tänker  börja att blogga om.

Dagens brev kom från ett mycket snällt par:
Vi fick två kort, ett av de är ett vanligt vykort från Disneyland.
Nina fick även 3 blad med klistermärken samt två dollars,heh. :)
Det är allt för idag. Jag hoppas verligen på att ännu ett brev ska komma denna vecka. :)

No comments:

Post a Comment