Wednesday, July 15, 2015

Min samling av kort samt dekorationstejp

Hejsan:)

Idag vill jag visa er mitt kort/tejpsamling.
Låt mig börja med att visa mina dekorationstejp:
Jag beställer mina tejp framför allt från Asien.
Den bredda fågeltejpen som syns först samt Frost tejp kommer från Japan och de använder jag  mest :)
Mina tejp har sitt tejp i en Lejonkungen burk :)

Och här kan ni se mina kuvert/kort som jag har samlat in så länge. De två blåaktiga kuvert med katter,nalle och Kovu på kommer från Polen och de fick jag av min dåvarande bästis år 2005/2006 . Jag hade inga planer att samla på brev, men med tanken på att de kom från min bästa vän från Polen bestämde jag mig för att spara de, och det var som tur^^

Nu kan ni se själva korten.

 ^Ett födelsedagskort som jag fick av min bästis i 2005/2006.. :)

 Ett födelsedags kort från min mormor till min dotter på hennes ett år firandet.

Ett kort som jag fick av min svärmor i samband med min och makens bröllopsdag. Hon gjorde dock fel då hon skrev 1 år istället för 2 år som vi är ihop, men det gör inget, själva kortet är jätte gullig tycker jag :)
Min favorit kortsort, ett julkort.
Detta fick vi av min mormor under juletiden 2014.
Sist men inte minst ett påskkort 2015 från min mormor^^


No comments:

Post a Comment