Monday, July 20, 2015

Brev från USA och Tyskland

Lite mer födelsedagspost blev det idag :)
Den här gången fick vi vårt första kort från Tyskland samt en ny från USA
 Det rosa brevet kom från Britta i Tyskland och det vita från Eleine i USA :)
 Britta dekorerade sitt rosa kuvert med gulliga klistermärken både fram och bak :D

 Och kortet som Nina fick är ännu gulligare! En mus som sitter in en låda som håller en present i sina tassar. 
Glitter på tvåan,presenten och musens öga är jättesöta ju :)
 Britta gav oss också lite godis och skrev fina önskningar :) Vi tackar så mycket <3
 Eleine från andra sidan valde att göra ett eget kort. Kul med lite scrapbooking tycker jag ;D
Synd bara att hon skrev inga önskningar. Jag ser alltid fram emot att se vad folk har att berätta ich vilken handstil dem har.
 Dey blev inga önskningar men däremot fick vi ett underbart 3D Musse vykort från Disneyland  i USA :)
En Musse som vinkar och tar en selfie framför slottet....
....och Musse som tar en selfie med Mimmi. Den där kyssen,hur gullig är inte den liksom? <3
 Igen, synd att det blev inget skrivet xD
Eleine gav oss också ett färglad vykort som uppskattas så klart :)

No comments:

Post a Comment