Hej på Er!
I fredags gick jag och min man på en vykortjakt.
Det regnade hundar och katter och vi blev helt genomblötta under shoppingturen, men till slut lyckades jag inhandla lite fina vykort till mina penpals:
(Några blev redan användna med bland annat Mamma Mu, ett annat variant på Pippi, Elsa från Frost.
I brevlådan fick jag också två nya washi Disney tapes från Japan, bara älskar de och jag kan inte tills jag får dekorera brev med dem <3
Så ser tejpen ut, eller i alla fall en del av motiven :)
Och så har jag massa utgående brev att skicka imorgon :)
På bilden syns 11 brev men i verkligheten finns det 13 då jag bestämmde mig att skriva två till efter att jag tog denna bild.
Breven går bland annat till Södkorea,Tysklank,USA,UK,Ryssland samt Polen.




No comments:
Post a Comment