Thursday, July 16, 2015

Nya födelsedagskort för Nina- Polen och Österrike

Idag fick vi nya kort! :D
Det gula är från Polen och vita från Österrike.


Jag är verkligen chockat  att de har så gulliga Disney födelsedagskort i Polen :)
De vi har här har framför allt siffror på framsidan som är inte så neutrallt.
Detta är också jätte glittrig <3

 Personen som skrev önskningarna har en så fin handskrift ^3^
Nina fick även en liten gåva :D

 En lapp men önskningar igen och..
 ....gåvan var de här söta Frost kort <3
Kortet från Österrike var lite enklare men också jättefin :)

Personen dekorerade insidan med Mimmi stickers och med gulliga rosa klisterbokstäver,love it :)

Då var det allt från dagens post :)  Ubernöjd är jag då båda korten är jätte fina <3
Nu återstår det att skicka mina kort till båda personerna, och det får jag göra nästa vecka :D
Jag kanske ska göra ett inlägg om hur ser mina brev som jag skickar ut till folk? 
Det får jag nog göra :)

No comments:

Post a Comment