Förra veckan fick jag 4 vykort.
2 av dem kom från Ansley i USA och ett från Delena i samma land och ett från Trung från Vietnam.
Samt kort från Ansley i USA:
Här kommer bilder på vykort från Vietnam:
Jag är riktigt nöjd med det här vykortet, Vietnam ser ut att vara verkligen vacker, och där skulle jag vilja resa :)
Vykort från Delena i USA:
Så roligt att läsa om folk som har familjemedlemar från Sverige, det är faktiskt ju en held del som flyttade till USA under 1900-taletså det är ingenting konstigt :)
Nu går vi över till Pixarkorten från Ansley :)
Tjejen berättade lite grejer om sig själv.
Synd bara att kortet blev rivet, jag tycker att denna familjebild på superhjältarna är väldigt gullig :)
Kan inte vänta på Ansleys bilder som hon berättar om på kortet <3
Denna vecka fick jag skicka 20 vykort, det är en rekord för mig <3
Skulle vilja skicka fler men tyvärr plånboken säger stopp för postcrossing nu...
Själv ska jag skicka nya kort i slutet av september då det är smidigare :)










No comments:
Post a Comment