Monday, August 24, 2015

Förra veckans kort: USA, Vietnam

Förra veckan fick jag 4 vykort.
2 av dem kom från Ansley i USA och ett från Delena i samma land och ett från Trung från Vietnam.

Samt kort från Ansley i USA:

Här kommer bilder på vykort från Vietnam:


 Jag är riktigt nöjd med det här vykortet, Vietnam ser ut att vara verkligen vacker, och där skulle jag vilja resa :)

Vykort från  Delena i USA:

Så roligt att läsa om folk som har familjemedlemar från Sverige, det är faktiskt ju en held del som flyttade till USA under 1900-taletså det är ingenting konstigt :)

Nu går vi över till Pixarkorten från Ansley :) 
Tjejen berättade lite grejer om sig själv.




Synd bara att kortet blev rivet, jag tycker att denna familjebild på superhjältarna är väldigt gullig :)
Kan inte vänta på Ansleys bilder som hon berättar om på kortet <3

Denna vecka fick jag skicka 20 vykort, det är en rekord för mig <3
Skulle vilja skicka fler men tyvärr plånboken säger stopp för postcrossing nu...
Själv ska jag skicka nya kort i slutet av september då det är smidigare :)

No comments:

Post a Comment